13 januari 2011

24 timmar Söderhamn

Igår svischade jag upp till Hälsingland en sväng. Stannade bara en natt, men hann med middag med familjen, mys hos Hanna med en massa prat och slö-titt på tv, även att vi fick popcorn serverade på tårtfat (ingrid har bild). Idag pulsade jag och Evelina ut i snön på en solig vinterpromenad. Efteråt var jag dödshungrig och åt både kycklinggryta med potatis och blodpudding med lingonsylt. Fanns ingen hejd, haha!
Innan det var dags att sätta sig på tåget tillbaka till Stockholm träffade jag Cissi över en fika inne i stan. Hon gav mig en jättefin födelsedagspresent i efterskott, kokboken Kärleksmums! Tågresan ägnades sedan åt att lusläsa alla göttiga recept och titta på de smaskiga bilderna. Bakinspirationen är på topp! Tur att jag är ledig hela dagen imorgon också. Tjohej!


Just det, apropå presenter så skickade Ingrid ett paket här om dagen! En massa roligt pyssel och fina ramar och grejer. Glaaaad blev jag! Paket på posten är så himla värt!

Inga kommentarer: