3 januari 2011

Vårlängtan!


Packade undan julpyntet (iofs så hade vi inte så mycket) direkt efter nyår. Nu vill jag köpa tulpaner och inreda med färg! Den gula kudden (är lite mer knallig i färgen än vad bilden visar) köptes på Village i söndags. En gul liten ljuslykta fick det bli också.
Vårkänslorna gjorde även att jag klickade hem ett linne med styvmorsviolsmönster från H&M. Haha. Kan nog mycket väl bli ett sånt plagg som bara hänger i garderoben, men strunt samma, det var billigt.

Snart ska jag iväg och jobba, men först tänkte jag hinna med en snabbvisit på Erikshjälpen!

Tjingeling!


2 kommentarer:

Ingrid sa...

Styvmorsvioler!? Fy farao vad fint!! Kanske blir det ett linne du har på dig varje dag tror jag!

Agnes G sa...

I knoow! Urfint! Men av nån anledning så brukar jag använda blommiga grejer typ två gånger och sen tröttna! Men kanske inte den här gången. :)